dilluns, 10 de març del 2014

Sessió 6- Avaluació

En primer lloc els docents vam autoavaluar la sessió anterior i el nostre treball en el curs de formació, responent a aquestes preguntes:
Què va suposar per a mi la sessió?
Què estic aprenent?
En què he avançat?
Quins dubtes tinc ara?
Què puc aportar al grup?






En aquesta ocasió vam treballar amb vídeo - conferència, a través de l'skype, amb la formadora. 

Cada grup va posar en comú la seva feina realitzada fins el moment (pregunta i productes) i ella anava fent els comentaris que creia oportuns.
A continuació ens va parlar de com avaluar els projectes i l'aprenentatge cooperatiu i ens va proposar el disseny d'un banc d'eines d'avaluació bàsiques. 



Finalment vam parlar sobre com podríem fer l'avaluació de la tasca docent quan apliquéssim els projectes a l'aula.


2 comentaris:

  1. Avui trobo a faltar la meva companya. M'he informat sobre les diferents formes d'avaluar. He agafat moltes idees i li ensenyaré a ella per a decidir quines utilitzar. He posat quin pes tindrà cada tasca en la nota final.

    ResponElimina
  2. Un cop més al llarg de la sessió he agraït disposar de temps per poder compartir amb les meves companyes de cicle les diferents formes de fer de cadascuna de nosaltres. S'ha creat un llarg debat... veiem dificultats a l'hora de recollir el que han aprés els nostres alumnes. Ens trobem a una etapa a la que els nostres infants són molt diferents segons el nivell al que es troben i per tant a l'hora de definir els productes, les tasques, etc., entrem en grans dubtes!!!
    Crec que com ja comentàvem a nivell de grup a la sessió anterior aquesta formació ens està donant estratègies per tractar els projectes des de una vessant més científica a l'hora que podrem establir una línia a nivell d'escola al desenvolupar un projecte a l'aula.
    Personalment crec que dins del meu grup aporto la meva experiència en els meus 8 anys com a mestra, lesmeves habilitats, els meus dubtes i els meus desconeixements. Formar part d'un grup és això: enriquir-lo i enriquir-me!!!
    LRM

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari!